31.8 C
Dubai
vineri, iunie 14, 2024
AcasăTalksEmiratul Ras Al Khaimah a lansat o nouă campanie de promovare

Emiratul Ras Al Khaimah a lansat o nouă campanie de promovare

Data:

Articole asemănătoare

Un tur prin Arabia Saudită cum probabil nu o să poți face niciodată. Sau?

Pregătirea unui nou sezon din Seria Mondială Red Bull...

O zi plină de adrenalină în Ras Al Khaimah

De la mare, prin deșert, până în vârful muntelui...

Staycation: Hampton by Hilton Marjan Island

Hotelul Hampton by Hilton Marjan Island este o alegere...

Peste 185.000 de fani au fost la prima ediție a festivalului UNTOLD Dubai

În cele patru zile și patru nopți, peste 185.000...

Al Jazeera Al Hamra: povestea orașului fantomă din Ras Al Khaimah

Există multe povești care circulă în zonă legate de...

Autoritatea pentru Dezvoltarea Turismului din Ras Al Khaimah, în parteneriat cu agenția Beautiful Destinations, a lansat o nouă campanie de promovare.

Ca destinație a viitorului, emiratul Ras Al Khaimah adoptă o abordare proaspătă față de campaniile tradiționale de media și oferă un itinerariu experiențial prin videoclipurile scurte.

Pentru acest demers a lucrat cu una dintre cele mai mari și influente companii online axate pe călătorii, cu peste 50 de milioane de urmăritori pe rețelele de socializare, și anume Beautiful Destinations.

Aceasta a creat unele dintre cele mai importante și impactante campanii de marketing turistic bazate pe videoclipuri pentru organizații de promovare a destinațiilor din întreaga lume.

Emiratul Ras Al Khaimah promovat cu o serie de clipuri captivante

În acest parteneriat recent, au fost create 30 de videoclipuri scurte, verticale, deosebite, într-un stil cinematic captivant, evidențiind experiențele diverse din Ras Al Khaimah. Acest tip de conținut tip „reel”, ușor de consumat, are ca scop să-i inspire pe viitorii călătorii în timp ce aceștia își încep cercetările on-line, pe rețelele de socializare.

Videoclipurile scurte devin din ce în ce mai influente ca formă de media în segmentul călătoriilor – nu doar pentru Generația Z, ci și pentru generațiile mai în vârstă, cu până la 40% dintre persoanele cu vârsta peste 30 de ani căutând mai întâi inspirația de călătorie pe TikTok.

Conform cercetărilor, 87% dintre mileniali sunt inspirați de rețelele de socializare atunci când își rezervă călătoriile și 97% postează despre călătoriile lor zilnic, făcând din acesta un instrument cheie pentru cercetarea destinațiilor și influențarea procesului decizional.

Videoclipurile scurte au mai multă viralitate și, în mod crucial, oferă cea mai mare rentabilitate. Datorită acestei schimbări semnificative în modul în care consumatorii fac cercetări online, unele dintre cele mai mari branduri din lume – inclusiv Google – se adaptează la această tendință în creștere, făcând căutarea online o experiență mai vizuală.

Campania de promovare are teme diferite

Această campanie în parteneriat cu Beautiful Destinations este în desfășurare în piețele principale ale RAKTDA în trei etape cu teme diferite: Aventuri în Munți, Ce să faci în RAK și Deșertul dincolo de dune (noiembrie 2023). Campania își propune să stimuleze afinitatea și luarea în calcul a brandului de țară în piețele cheie, precum și să crească conștientizarea în piețe noi arătând potențialilor vizitatori ce îi așteaptă în Ras Al Khaimah.

Cunoscut ca Emiratul Naturii, Ras Al Khaimah este o destinație completă pentru distracție, familie, natură și aventură, cu o bogăție de atracții captivante de explorat, care prind viață în această campanie recentă. Mai mult, emiratul își consolidează poziția ca lider regional în turismul responsabil și sustenabil, concentrându-se pe mediul înconjurător, cultură, conservare și calitatea vieții.

Ras Al Khaimah este prezent în lista „Cele mai impresonante locuri din lume” a revistei Time din 2022 și în „Cele mai bune destinații de vizitat în 2023” ale CNN Travel.  

2022 a fost un an crucial pentru turismul din Ras Al Khaimah, când emiratul a atras 1,13 milioane de vizitatori anuali, cel mai mare număr de sosiri din istorie, depășind nivelurile dinaintea pandemiei.

Din punct de vedere infrastructural, a înregistrat o creștere anuală de 17% a capacității hoteliere, ajungând la peste 8.000 de camere. Aceste evoluții duc emiratul un pas mai aproape de obiectivul său de a atrage peste 3 milioane de vizitatori anual până în 2030.

Trendul a continuat și în acest an, cu așteptări de creștere a numărului de vizitatori anuali, în timp ce Ras Al Khaimah rămâne emiratul cu cea mai rapidă creștere din regiune.

Pentru a afla mai multe despre aceatsa campanie accesați canalul de YouTube, Instagram și Tiktok.

Ultimele articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.